Kızlar bir haftadır evimize bir kedi aldık. Kızım kedileri çok seviyor. İnternetten öğrendimki aldığımız kedinin cinsi hastalıklıymış. Eklem hastalığı oluyormuş ve tedavisi yokmuş hayvan can çekişiyormuş ömür boyu. Scottish fold cinsi erkek bir kedi. Aldığımız kişi bir tanıdık. Kendisine sorduğumuzda kedinin babası farklı türden bir hayvanla çiftleştiği için hastalık olmaz diyor ama internette kesin hastalıklı olurlar diyor ve kulaklarının düşük olması da bu hastalığın belirtisiymiş. Bizim kedimizin de kulakları düşük maalesef ☹️ Ona şimdiden çok alıştık bir evladım gibi oldu, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum veterinere gideceğiz. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?