Kızlar oğlum 10 aylığa kadar uyku düzenini güzel bi şekilde geldik yani güzel dediysen sabaha kadar 2 kere uyanıyordu Buda benim için nimetti sadece hamakta sallanarak uyuyordu ama şimdi asla oda yok o hamagı gördüğü gibi kriz geçiriyor ne yaptıysam olmadı gecelerinde 20 defa uyanıyor o kadar zor ki bu havalarda bide her yerim tutuluyor ne yapıcam ben çok zor bi bebek bide 9 aylıkken yürümeye başladı 10 aylıkken tam yürüdü şimdi 11 aylık oluyor şuanda da tutamıyoruz uykusunda sürekli ağlayarak ayağa kalkmak istiyor sonra da geri de yatıramorum acaba diş mi çıkarıyor jel mi aldan 4 tane dişi var bu arada