_ipekk18 Kızlar saat 01.27 normalde uyanmaz emzirdim mızıklandı aldm ağladı babasına gitmek istiyormuş ben alınca eşime gitmek istedi neden böyle yaptı
Nazlican _ipekk18 Özlemiştir. Yani babaya düşkünlüğü başlamıştır ve aynı ortamda ikiniz varsanız babasını tercih eder genelde. Normal bir durum, benimde 11 aylık olmak üzere bebeğim var bi kaç aydır gözü o varsa beni görmez mesela
Ozlem2904 _ipekk18 9ay 24gunlik oğlum babasi gelmeden uyumuyor. Valla kapının önüne gidiyor babababa diyo babasi gelince azcık oynuyor sonra yatırıyoruz 2de b dönüp babasi hala ordami diye bakıyor bu yüzden bazen çok geç uyuyor son uykusundan 4 5 saat geçirdiği oluyo
Nazlican _ipekk18 Bizimki de evde peşimde dolaştırıp “sana gelmek istiyor” diyor, çocugun 10 bucuk aylık olup bunları diyememesi de cabası😄😄
_ipekk18 Aysegul93 yaaa ayrılık kaygısı başlamış ozaman sizin kimi çocuk daha kolay atlatıyor diye okumuştum yada ileride de cikaniliyormus bu 1.2 yaşında Şimdilik öyle beni aramamazlık yapmıyor 7/24 ilgileniyorum birine kolayca gider güler 🤣🤣
baloglusss _ipekk18 ben çok takıyordum kafaya ama eşim işten çıktı şimdi evde onu da görüyor sürekli düşkünlüğü azaldı babayı az gördükleri için genelde baba düşkünü oluyor bebeler :)
_ipekk18 baloglusss olabilir 😔😊 Artık oğlum herşeye baba baba baba diyor eşimde seni kim doğurdu oğlum diyor baba herseye baba de tamam mı diyor beni sinir ediyor 🤣😊
Y-A-Annesi _ipekk18 kız o bende de var o. Yatırmak isterim mesela besige koyunca ağlıyor babası koyuyor ona gülüyor yatiyor böyle bir şey var mı. Alt değiştiriyorum bende kıyamet kopuyor babasını görünce baba diyor kafayı yedim bir gün oturdum ağladım. Delirmemek elde değil. Ben iş yapıyorum kıyamet kopuyor benle ilgilen diyor eşim yapınca onun etrafında sessiz duruyor. Resmen işkenceyi ben çekiyorum sefasını o sürüyor
_ipekk18 baloglusss hemde nasıl İştahı nasıl sizinkinin acaba 😔 yiyordu biara şimdi aç yemek yedircem bana gelmek istiyor meme diye 😔