oykumoms <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/30/wT8NL.jpg” alt=“wT8NL.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/30/wTEfj.jpg” alt=“wTEfj.jpg” border=“0”>
AgentMom oykumoms 1 numara biraz kardeşinizden rol çalma gibi olabilir. Birde evde olacaksa uygun değil. Ama çok şık. 2 de çok sade kalmış.
Gmznr2909 oykumoms kirmixi nen kesinlikle onu alırdım hem şık hemde abla ve anne ağırlığı var ben çok beğendim
Deletedmom_68 oykumoms ilkinin straplezi var bende. 1 kere giydim etek ucu diye bir şey kalmadı. dış mekanda ise 1. önermem
oykumoms AgentMom evde olmayacak çok sade olmasını da istemiyorum abartı da sevmem ama güzel model yok hiç🤷
Kelebeginruyasi Ikisi birbirinden şık duruyor cok begendim ama 1. Sanki rahat edemwzsin hareketlerin kisitlanir 2.cok guzel sac makyaj ayakkabi ile mukemmel bi uyum saglayabilirsen super olur
oykumoms Kelebeginruyasi evett rahatıma çok düşkünüm topuklu ayakkabı giysem bile yarım saate değiştiririm rahat herzaman daha iyi bncede 🤷
Sema065 @oykumoms Siyah ile hiç rahat edemezsiniz kırmızı da çok sade düz benim kardeşim de yakın zamanda evlendi bir ay olmadı abiye tarzı şeyler aldım yakın derece sonuçta 🌸
oykumoms Sema065 evet haklısınız aşırı kararsız bi insanım hem rahat hem şık olmak isterim bakmaya devam🤭🌸
oykumoms AgentMom evet bi çok madel baktım aklıma takılanlar bunlardı zaten çok kararsız bi insanım o xaman araştırmalıyım daha🤷