Merhaba güzel anneler 🌼 şimdi ikizlerim tuvalet eğitimi için neredeyse hazırlar. Fazla geciktirmek istemiyorum fakat nasıl yapacağımı bilemedim. Yani ikisini birlikte vermek mi mantıklı tek tek mi ? Sizler nasıl yaptınız veya nasıl yapsam daha doğru olur ? Fikirlerinize ve deneyimlerinize çok ihtiyacım var şuan