masterana0 eşim değil ama babası yıllarca yurt dışında çalşmış bi insan olarak söylicem çok zor çok özlerdik biz babamızı ben ilk okuldaydım kız kardeşim 2-3 yaşlarındaydı babam ilk yurt dışında calşmaya gttiğinde çok hastalanmştı kardeşim yataklara düşmüştü babamı çook özlerdi o da ben de bilmiyorum hep bi yanımız buruk olurdu gözümüz kulagımız telefonda olurdu yokluk vardı o zamanlar tabiki ne bilim bi istedgmızı alıyorsak birni alamazdık şuan bile gözlerm dola dola yazdım yaniocuklar için çok yaralayıcı oluyor babadan ayrılmak