İyi geceler arkadaşlar. Kızım 6 aylık yeni yeni tanımadığı kişileri yabancılamaya başladı son bir aydır. Bugün de kayınvalideme misafir geliyordu bebek görmeye oraya gittik toplamda 10 kişiydik ama daha önce hiç o kadar yabancıyla aynı ortamda bulunmadı bebeğim. İlk geldiklerinde biraz huzursuzlandı sonra yavaş yavaş alıştı ama totalde yarım saat bir arada bulunduk onun dışında emmesiydi uykusuydu başka odadaydık. Velhasıl akşam eve geldiğimizde emzirdikten sonra babaya verdim ilgilensin diye ama çığlık kıyamet normalde babasına aşırı düşkündür bu arada, babası da ona. Önce anlamadık bir yeri mi ağrıdı diye düşündük. Sonra tekrar ben alınca sakinleşti ama babaya bakıp bakıp iç çekmeye, yaklaşıp laf verdikçe ağlamaya devam etti. sanki hiç tanımadığı ya da korktuğu biriymiş gibi. 2 - 3 saat huzursuzlanıp direndikten sonra şimdi uyudu çok şükür. Ama kafama takıldı acaba gündüzün etkisinde mi kaldı ya da kondurmak istemiyorum ama nazar mı değdi. Normal ağlama, huzursuzluk olsa anlarım ama babasını neden yabancıladı ben orasına takıldım.