anayimbennana iyi de bebeğiniz daha yenidoğan, doğal olarak ağlar. Yani herşey tamam ağlıyorsa kakası vardır gibi bir mantık çok doğru olmayabilir. 6 ay isterse hep ağlar 🥰 belki de sadece kokunuzu teninizi kalp atışınızı istiyordur💐💐 bence güzel bebeğinizin çalışan bağırsaklarını rahat bırakın 😊 bazı bebekler de yapı gereği uykuya geçemiyor, kaldı ki sizinkinin henüz gündüz gece ayrımı da olmayabilir. Güzellikler sizinle olsun💐