Ysmn133 çok grip salgını var sanırım bizde aynı durumdayiz. Bebek emzirdigimiz için ilaç kullanmıyorum zencefilli çaylar c vitamini sarımsak şeklinde ilerliyorum. Şimdilik ilaç kullanmam gerekmedi bbegime de serum fizyolojik ve bir de burun spreyi kullanıyoruz. Onun dışında emziriyorsanız başka bir şeye ihtiyaç yok siz emzirdikce antikorlar bebeğe de geçiş yapar 🌸