Bu hastalığı geçirmiş olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Dün geceden beri ateşi var kızımın 1 yaşında. Kuzeninden geçti o hafif atlattı ama kızımın boğazında yara varmış sürekli ağlıyor hiç susmuyor ve bişey yemiyor. Doktor 12 gün sürüyor dedi salya akan yerlerde de yara çıkacak dedi ateş 3 gün sürüyor dedi. Ne yapıcam bilmiyorum :( ağlamaktan çok yıprandı