Asiienur
Bakıyorlar ise bırakın derim biraz ağlar sonra unutur çocuk bu eğer siz kendinize vakit ayırmazsanız mental anlamda sağlıklı olamazsınız ben 2 aylık bebeğimle 2 kez tatile gittim eşim ile beraber ve hergğn de dışarı çıkmaya çalışıyorum çünkü ev ortamı insanı bunaltıyor yani doğum öncesi hergün aktif olarak çalışan birisi olarak belki de beni bunaltıyordur çok nadir evde duruyorum
Anneme kayınvalideme giderim avm sahil vs hem bebek de alışmış oluyor kendi fikrimce