Rainnn Selam anneler oğlum 7 ay 4 günlük. 5 aylıkken başladım tadımlıklara şimdi kahvaltı çorba yoğurt meyve gidiyoruz. Bunları yerken hiç bir şekilde ağzını açmıyor burnuna geliyor. Normal mi bu zamanla mı öğrenecek ?
nkarac Tok mu oluyor acaba öncesinde? Doktor bize 1.5 saat emzirmeyin öncesinde dedi. Ya da uyku saatine denk gelince yemiyorlar.
selmapinar arada kaşık maması dene canım farklı tadlar dikkat çekiyor en azından bizde öyleydi aptamilin kaşık mamalarından almıştım ben zorlanınca veriyordum yiyordu şükür
nagehanyorulmaz Dişleri mi çıkacak acaba hiç i almadı kaşığı mı sevmiyor yoksa verdiğiniz gıdaları mı elinizle deneseniz parmağınızla acaba alır mı kaşığa alışması da zaman alabilir.