:19 aylık kız evladım var . Etrafında dönüyor ara ara . Yaşıtlarının yaptığı pek çok şeyi yapmıyor sürekli telefon tablet ekran istiyor . Oyun oynamıyor . Bugun yaşıtla görüştürdük hiç oralı olmadı . Tlf bakarken sesleniyorum hiç tepki yok bakmıyor bile . Bugun çocuk psikoloğuna gttik . 2. Seansa gelin dedi çok ağladım çok suçlu hissettim kendimi çalışıyorum çünkü . 😔 bu normal mi video atsam size b kaç tane whatsapptan .npcm bilmiyorum