Oğlum 2 ay 20 günlük bi kaç gündür hiç uyumuyor göğüslerimde fazla yumuşak sıkıyorum baya ondan sonra tek tük damla gelir bi göğsümden bende mamaya başlayayım dedim ama bebalac aldım bu arada bi
İçiyo bi içmiyo bugun jiç uyumadı 5 dakka uyuyır uyanıyor sizce bebeğim aç mı yoksa gazı mı var ( kiraz çekirdeiği yapıyorum masaj yapıyorum gazı varsa çıskın die gazı olduğunu sanmıyorum ama sütüm kesilmş olablr mi yardım edin lütfen