ALperenim
Merhaba anneLer.. 4 AyLık bir oğlum war atak dönemi huysuzLugu mu yoksa doymadıgının huysuzLugumu çözemedim bu ay çok yıprandım ..😖 Çok mızmız hiç durmuyor .. Doymadığını düşünüyorum sütüm azaldı gbi meme mama gitmek istiyorum böyle yapanlar var mı aranızda nasıl yapmaLıyım yardımcı olur musunz..? Bibron almıyor ağzında dolandırıyor ..?🙄
Betul055
Önce emzirin eğer ağlıyor aranıyor ise denemek için 30 cc 1 ölçek yapın içirin..
E123
Ben hep meme mama gidiyorum canım kilo sorumumuz bar süt az onun durumuna göre yapıyorum bazen 60 bazen önce 30 doymazsa 60 falan