Kızlar kendi evimize taşındık mutfağımız çok büyük ve yerler fayans olduğu için soğuk bugün gidip iki tane büyük hali aldık üstü yumuşak salon halısı gibi daha önce mutfakta yolluk tarzı kullanmıstım şuan gözüme çok tuhaf geliyor ve mutfakta ziyan olmasından korkuyorum biraz sizce hata mı ettim mutfağa halı alarak