adenly Bizde 9 aylık olduk aynıyız dogdugunda bagırsak tepkili süt alerjimiz vardı diyet yaptım 4 ay 6 bucuk aylıkken bitti şükür bebek ken o yüzden cok gazlı idi şuanda da ek gıdadan sanırım gaz sorunu var bağırsakları hassas gibi ne yedirceğimi şaşırıyorum korkudan geceleri gaz sancısı ile aglayıp uyanıyo kakasını yaparken zorlanıyor ama kabız değil bağırsakları hassas sanırım ne iyi gelir bilen varsa banada yazsın😑