Ayselmiros Bebeğim birden ateşlensi 3ay 12 günlük ateşi 37,6 yükseldi çay kaşığı ucuyla calpol verdim takip ediyorum 37,4 düştü hastaneye götüreyimmi
Linaduygu Ayselmiros 38de bile gitseniz carpol içir ılık kompres yap diyecekler endişe etmeyin birde ucuyla verdim dediniz bir çk verdim demek istediniz dimi
cydcvk Ayselmiros 38 geçerse hastaneye gidin. 3 aydan küçük bebeklerde ateş durumunda direkt hastaneye getir derdi doktorum. Diş ateşi değil, aşı yapılmadıysa bugün, demekki enfeksiyon durumu olabilir
BenMathilda Ayselmiros Ilk 3 aylık donemde doktora gidilmeli ateş durumunda, eğer aşı vs olmadıysa. Geçmiş olsun
Meryy44 Yok annesi yarına kadar takip et yarın bir duş aldır daha iyi olur baktın gene de düşmedi doktor a götür bide bol bol emzir
Wonderful_mom Ayselmiros Normal ya vücut isilari yuksek oluyor hareketli olduklari icin.. benim kizim 5 aya kdr hep 37.6. 37.7 ydi.. huysuzluk yoksa normaldir
Friends Ayselmiros çok geçmiş olsun. Aşı durumu yoksa eğer büyük ihtimal enfeksiyonu vardır. Takip edin derim. Hastaneye gidince sizin evde yapacaklarınızı yapacaklar. Arkadaşların dediği gibi 38 dereceyi geçerse gidin hastaneye. Belki tahlil ister doktor.Rabbim şifanızı versin bir an önce. Bebekler keşke hasta olmasa😩