Att-anneee öncelikle sağlıkla büyütün inşaallah. Bende bebeğime kullandım bu damlayı. Başta hiç rahatlatmadı. 10 gün sonunda etkisini yavaştan gösterdi. Fakat ben sadece bu ilacı kullanmadım. Biogaiya ile destek verdim. Çok iyi geldi ikisi. Bir süre ikisini kullandık. Sonra sadece sabsimplex devam ettim. Rahatlattı bebeğimi. Çok aşırı kolik değildi ama emerken çok ıkınırdk. Kıpkırmızı olurdu, uyumazdı. Rahatladık yani. İnşaallah sizin bebeğinizde rahatlar. Doktorunuza danışın derim. Gaz ilacı yanında probiyotikler aşırı işe yarıyor. Sabsimplex kilosuna göre damlatıyorsunuz. Ben günde 6 kez 8 damla başlamıştım. Kilo aldıkça günde 4 kez 10 damlaya çıktık. Sonra günde 3 kez 15 damlar şeklinde oldu. Doktorunuz yönlendirir zaten. Sevgiler❤️