Baharomer Kızlar aranızda trendyoldan birşeyler satan var mi? Ben oradan satış yapmak istiyorum da ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?😍
Linaduygu Baharomer eşim yapıyor da evrak işleri vs hiç bilmiyorum şuan da çalışıyor geç gelir bilen çıkmazsa sorarım yazarım size
SCerenY Baharomer biz şapka satıyoruz %21 komisyon alıyor bir de üzerine kargo ödüyorsunuz. Kardan çok zararı var elimizdeki mallar bitince bırakacağız. Bence çok iyi düşünüp öyle girin bu işe
Hellomoto Baharomer benim komşu ordan bujiteri toka vs satıyor dükkanı da yeni açtı bilmiyorum nasıl anlaşma yaptılar
Miniminnak22 Baharomer hakkaten çokmuş ya Satıcı ne kazanıyo ki o kadar komisyon versin birde Trendyola
SCerenY Miniminnak22 sormayın ya kardan çok zarar ettiriyor. Müşteri kargo ödediğinde bile kargo ödüyorsunuz. Bir de iade gelirse ikinci kez kargo ödüyorsunuz 😔