Karaduman54
3 güne dikişleri düştü , toplam 6 güne iyileşti. Bizim Dr zeytinyağ önerdi kuru kalmaması lazım yağlamak gerekıyor bolca yağlayın . 2, gün antibiyotik krem sürdük . 3. Gün banyoya başladık ve her gün banyo yaptırdık . Su iyileştirıyor çok faydası oldu. Geri çektik deriyi yapışma olmasın diye .
Dr yaklaşımı ve tavsıyesi önemlı ne derse onu yaparsınız . Ama ben mutlaka zeytinyağ öneririm beze yapışmasını ve iyileşmesini sağlıyor . Bir de kaka bulaşsada yağın üstünde kalıyor
Kaka yapmadığı sürece altını almadık çünkü idrar iyileştiriyor diye . Bu önemlı noktalarla hemen toparladı hic sıkıntı agrı sızı yaşamadık