birminikbebekannesi adrmz54 6 aylıkken bıraktı benim bebeğim uykusu daha önemli uyurken eklensin bike istemez yememeye başladı doktor uykuyada ihtiyacı var uyurken besleme dedi bebeğim gece uyurken kaşık maması yiyor gece 12 gibi sonra sabah kahvaltı yapıyor
Ozge_lami Benim ikiz bebeklerim var mama ile besleniyorlar gece çok sık uyanıyorlar 10 aylık oldular nasıl bıraktırırım
birminikbebekannesi adrmz54 hippin kaşık mamalarını kullanıyorum 6 ay için iyi geceler var onu yatarken kullanıyorum gün içinde pirinçli ve 5 tahıllı var meyve katarak onları veriyorum sabah kahvaltıya da yulaflı olanına yumurta avakado pekmez koyup veriyorum