Hnm-123 İyi akşamlar kızlar bu keçiboynuzu özünü hangi aydan itibaren bebeklerinize verdiniz ve nasıl verdiniz?? Bebeklere faydası olduğunu duydum da aldım bugün ama bebeğim henüz 5 aylık yani daha ek gıdaya 1 ayımız var aklıma gelmişken sorayım dedim??
Merimexx Hnm-123 ben kullanıyordum 6 aydan beri fakat geçen ay pediatri kongresinde erken ergenliğe sebep olduğunu öğrendim çok çok azalttım kullanmayı. Aynı şekilde keçiboynuzu unu özü hepsi dahil.
Bendiyebiri Hnm-123 ben 5 aylıktan beri veriyorum hazırladığım mamalarına tatlandırmak için genelde kullanıliyorum bazen kaşıkla azıcık da veriyorum. Şuan 7 aylık hala veriyorum
mrvklncc Hnm-123 ben ununu almıştım ama erken ergenliğe sebep olduğunı okudum o yüzden bıraktım kullanmadım
Sontvbukucu Hnm-123 erken ergenliğe sebep olduğunu duydum bir tip kongresinde ve bıraktım kullanmayi.
eesraa Merimexx Yaa! ben düzenli olarak her sabah veriyorum bir tatlı kaşığı ve böyle birşeyi ilk defa duydum. Kesinlikle bende araştıracağım
Merimexx eesraa doktoranneninblogu ve hemsireannedeneyimleri Instagram’da bakarsaniz güncel bilgiler paylaşıyorlar. Bende veriyodum malesef artık ayda yılda bir
giresun Hnm-123 bende 6 ayliktan beri veriyorum bu erken ergenlik olayını duyunca azalttım açıkçası ..bende doktor soracağım..yani köyden pekmez getirttim oda yüksek ısıya maruz kaldığı için vermeyin falan diyorlardı açıkçası onu veriyorum biz bebekligimizden beri pekmez yiyoruz😂
yagmursen Hnm-123 haftada bir çay kaşığı şeklinde verebilirsiniz muhallebi gibi şeylerin icine koyuyorum. Her şey dozajında yararlı.. zaten arkadaşlar yazmış erken ergenliğe sebep oluyor diye ama tamamen bırakmaya da gerek yok her şeyin fazlası zaten zarar çok araştırdım doktorumuzda haftada 1 uygun gördü.
NaimeYilmaz anisa Eğriçayır alıyorum 2 senedir hem bereketli çok uzun zaman gidiyor hem de tadını hiç bozmadı.
NaimeYilmaz anisa Arif oğlu aldım cok uzun seneler ama 2 kere bozuk ürüne denk geldim maalesef. Eğriçayırın balları da aşırı güzel tavsiye ederim. :)