Mmmdmeteefe aslında zor olan annelik değil bacım. Annelik dünyanın en muhteşem duygusu. Eşi benzeri hiçbişeyde yok. Hiçbişeyde dolduramaz net. Zor olan anneliğin yanında bölündüklerimiz. Hepimiz hem anne, hem aşçı, hem temizlikçi, hem kadın, hem hizmetçi, hem öğretmen, hem bakıcıyız. Üstüne birde eşiz yine yetmedi birde çalışıyorsak vay halimize. Esas zor olan İşte bunlar. Zenginlik asla hayalini kurduğum birşey değildi taki anne olana kadar. Hep şunu söylüyorum artık. Sadece bebeğime baksam evim temizlense yemeğim yapılsa misafir geleceği zaman elim ayağıma dolanmasa bebeğim dursa ben ona göre hazırlık yapsam veya yapmasam birileri hazırlasa ben hiç stres olmasam. Düşünsenize bebeğinizi alıp çıkıyorsunuz evinize bir gelmişsiniz tertemiz yemekleriniz yapılmış. Efsane olurdu. Hayaller ve hayatlar İşte. Neyse can sağlığı olsun…