Kızlar 4,5 aylık bebeğim var. 2 gündür çok kötü hissediyorum kendimi (boğaz ağrısı, üşüme sonra sıcak basması, baş ağrısı, bütün vücutta halsizlik) ama eşim çorba falan verip, parol içip iyileşiyorum sonra kızımı emzirince yine aynısı başlıyor🥺 bu kısır döngüyü aşamıyoruz😬 Emzirmesem de olmuyor emzirince 2dk. sonra üşüme ardından baş ağrısı falan filan başlayıp yine aynı oluyorum. Tecrübeli anneler tavsiyeleriniz var mı? 🥺