Gmznr2909 AZiza yürümeye yeni başladıysa olabilir benim oğlum da yürümeye yeni başlandığında çok düşüyordu
Deletedmom_109 AZiza üstte kalsın 🎈 azeri türkçesini görünce dayanamadım baktım anlamadım büyük ihtimalle ama bir gün öğrenecem gerçekten 😁
AZiza Deletedmom_109 papatya_1125 1 yawin sabahi yurumeye bawladi ama 🥴 kosuyorda bana oyle geliyorki ayaklari biraz ice dogru
AZiza Deletedmom_109 )) insallahh .. diyorum ki bebeyim 16 aylik yurudugunde hep duwuyor illaki kowduqunda yuruduwunde fark etmez yani yeni adim diil 1 yawin sabahsinda yurumeye baslamish
Sahrabalam Linaduygu yixilir demek düşme anlamında kızım 1 yaş 4 aylık ayakta duruyor ama düşüyor demiş hanımefendi kendisi Azerbaycanlı ben Kars Azeri’siyim
Deletedmom_109 AZiza içeri doğru basması normal demişti doktor 2 yaşına kadar ama yine de sorun özel tabanlı ayakkabı vs öneriyorlar çabuk düzelir bu şekilde
AZiza Deletedmom_109 mmm bilmrmki ne kadar dogru olduqun bilmiyorum cok ice basiyor yoksa normalmi bir pediatra gostermem gerek hickimseye artik guveneniyorum biri diycekki sen artik gecikdirmiwsin capuk masaja gotur masajada aprcsm bilmicem nasil birisi olduqu 😩
Deletedmom_109 AZiza içeriği okuyunca anladım. Normal aslında bu durum. İçe basıyor demişsiniz o da normal. Doktor özel ayakkabı önerebilir onunla çabuk düzeliyor.
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar AZiza w bu harfi anlamaz bizimkiler Bacım😓Ş kullan bence Zaten Azerbeycan Da da Ana dilinde w anlamı yok
Deletedmom_109 AZiza çaresi olsun da halledersiniz içinizi sıkmayın. Çevrenizde iyi bir doktor varsa gidin. Daha küçük zaten geç kalmışlık diye bir şey olmaz
AZiza Deletedmom_109 ayak aslinda duz geliyor topukdan olan asaqi hisse pence ayak parmak taraf onlar iceri biraz em cok sol ayaqi iceri basiliyor normalmi acaba
Deletedmom_109 AZiza benim gittiğim doktor içe basabilir normal demişti 2 yaşa kadar. Oğlum içe basmadı sizin bebişin durumunu bilemiyorum. Şüphe kalmasın içinizde doktor görsün