Betul-08
Biraz uzun yazacağım ama doğum yaptığımda ebe göğsümü sıktı ve tamam sütün var emzirebilirsin dedi.ilkini emisin 2. emzirmeye kaldığın memeden başla daha sonra diğerine geç dedi ben ilk emzirmeden sonra bu şekilde emzirdim çocuğumu en son kaldığım memeyi bir 10 dakika kadar emzirirdim daha sonra diğerine geçerdim diğerinde daha uzun kalırdı ta ki ilk 20-25 güne kadar ilk 20 25 gün 2 göğsü de alıyordu en son kaldığım göğsü daha kısa veriyorum diğerini daha uzun veriyorum 20-25 gün olduktan sonra bebeğim göğsümde daha kısa durmaya başladı. Yani ortalama 15 dakika göğsünde duruyordu son süt alsın kilo alımı olsun demişti ben de artık aynı göğsü iki sefer üst üste emziriyorum diyelim ki öğlen 13.00 de emdi tekrar istedi öğlen 14.30′da diyelim tekrar aynı göğsü veriyordum daha sonra diğerine geçip iki kere onu emziriyordum, biraz daha büyümüştü artık meme daha kısa duruyordu yani en fazla 7 dakika veya 5 dakika falan emiyordu o zaman ben aynı göğsü 3 belki de 4 kez veriyordum genelde aynı gözlük 3 kez üst üste verirdim zaten bir göğsü üst üste emdikçe diğer taraftaki göğsüme de süt iniyordu zaten bebek emdikçe süt iner mantığı da buradan geliyor. Eğer ben böyle yapmasaydım son süte ulaşamadım zaten sütün doyurucu kısmı son süt.