Ninattanuvanza ilk gebeliğimde sütüm fazla olmadı canım adet olana kadar da fazla yoktu zaten bir ay sonra damla damla olarak git gide azaldı. Geçen hafta ikinci doğumumu yaptım sezeryan doğum oldu 3 günü sütüm geldi bestlak damla humana ve günde 2 litre su içiyorum sütüm gelsin çoğalsın diye herşeyi deniyorum bebeğim kuvozde çünkü ona süt göndermem lazım diye çok uğraştım uğraşıyorum. Bol bol su için humana bestlak alıp onlarıda deneyebilirsınız