Kızım 1 buçuk yaşında . Doğduğu günden itibaren uyku sorunumuz var . Uyumak istemiyor zor uyutuyorm ve gece sürekli uyanıyor . Artık kndimden geçtim . Akşamları uykuya dalması işkence 1 saat ayağımda salliyorm. Uzun süre uyumuyor . Dr a danistik uyku ilacı verdi sıpraktin diye bir şurup içince uyuyor . Gündüzleri de sersem oluyor . Bağımlılık yapar diye vermiyorum çok sık . Ama bu iş ilaçla olacak gibi değil başka bir şey bulmam lazım. Gündüz de bir o kadar hareketli. Ne yapacam bilmiyorm . Sizlerde durum nedir ?? Ne zaman gececek ??