Mdkakam113 bebeğimi dutla büyüttüm denebilir
Hastaneden geldik soğumdan sonra kayınvalidem temiz tülbentin arasına pişmiş dutu koyup bebeğe emzik gibi veriyordu her gün bir tane. Ağız yarası falan olmadı hiç, hatta hiç hasta olmadı bebeğim bugüne kadar 23 aylığız. Ayrıca daha sonraları biberonla da içirdik. mamaya geçmek durumunda kaldık ama bütün mamalar bebeğime dokunmuştu bünyesi kabul etmiyordu, dutu kaynatıp suyuyla pirinç unu hazırlayıp veriyordum hiç ilave şeker kullanmadan.