Merhaba kizlar, bebeğim 3 aylık ve 6 kilo 400 gram. En son doktor kontrolüne gittiğimde doktorumuz çok fazla olduğunu ve dikkat etmezsem obezlige gideceğini söyledi çok üzüldüm. Şimdi beslenme sürelerini uzattık ama iştahlı bir bebeğim var acikiyor ağlıyor bunu yasayaniniz var mı ?