Prensveprensesannesi3535 Benim bebeğimde 32 günlük ilk zamanlar öyle oluyor canım. İki saatte bir emzir mutlaka. Günde 5-6 çişli bez varsada merak etme sütün yetiyordur mama vermene gerek yok, korkma. (Doktorun ver dediyse mama o ayrı ona birşey diyemem.)
Biz bi 25 gün olunca başladık geceleri sabah etmeye hehe :)) Allah ın izniyle sağlıklıca büyüsün. 💕