Arkadaşlar normalde 3 gün önce olmam gerekirdi ondan 3-4 gün önce hergün full regl sancım oldu bel,karın,bacak ağrısı 2 gün önce hafif peçete silince pembesi geldi heh oldum dedim.. sonra kesildi beyaz akıntıya döndü.. bugün de çok hafif açık pembe nokta nokta şeklinde tekrar beyaz akıntıya döndü.. regl ağırlarım da gitti sadece belimin sağ tarafı tutulmuş gibi ağrıyor.. Soğan suyu da içtim gelen giden yok neden böyle olmuş olabilir basına gelen var mı ? Bu arada bu ay vajinal mantar olmuştum o etkilemiş olabilir mi