Kızlar ek gıdada tadımlar bittiği zaman günde kac öğün ek gida veriyorsunuz ve neler veriyorsunuz? Bebeğim 6 aylık 5 aylıkken başladık ek gıdaya tadımları geçtik yani, sütüm az diye erken başladık. Kızıma 3 saatte bir ek gida veriyorum yanlış mı yapıyorum acaba..
Bazen pirinc unu
Bazen havuc patates püresi
Bazen kaşık mama
Bazen bebe bisküvili yoğurt
Meyve de ara öğün de..
Bu şekil yani..