Bebeğim 3 aylık, bir haftalığına anneme geldim. Evdeyken 7bucuk 8 gibi emer biraz beşikte sallama ve pışpışla uyurdu, bu ilk uykusu da 3 4 saat sürerdi. Anneme geleli böyle uzun bir uyku asla uyumadi, yarim saatte bir uyanıyor pışpış ve emzikle, bazen ayağımda sallayarak, bazen emzirerek geri uyutuyorum. Düzenimiz tamamen alt ust oldu. Evden ve besiginden uzaklaştı diye mi yoksa 3 ayda bir uyku gerilemesi vb. Mi var bilmiyorum. Ama eve dondugumde de boyle devam edicek diye cok korkuyorum. Meğer çok güzel uykusu varmış mukemmelmis diyorum ☹️