Aysktr benim kızımın da gece uykuları çok bölünüyordu hani normalde çok ağlayan bi bebek değil ama ağrıyla ağladığını hissediyordum bana çok düşkün oldu sürekli kucak istiyordu ve tabi her an emmek istiyordu iştahı azalmıştı ayrıca ateş olmadı ama başı hep sıcaktı çok şükür dişler patladığı gibi herşey normale döndü inşallah sizin Bebeğiniz de bi an önce rahatlar
Bir de işinize karışmak istemem ama her huzursuzluğunda ağrı kesici-ateş düşürücü verirseniz gerçek ağrı ve Ateş durumunda ilaçların etkisi olmaz bırakın biraz vücudu direnç kazansın lütfen beni yanlış anlamayın benim de ilk bebeğim ve buradan, kitaplardan, dr ve hemşire olan arkadaşlarımdan araştırdığım şeyleri uygulayarak bebek büyütüyorum naçizane fikrimi sizinle de paylaşmak istedim