en_sevdiklerim2 Anneler bitki çayı oşarak evde adaçayı var dogum kolaylastırma için almıstım.şimdi normal bitki çayı olarak içsem sütümü azaltır mı? Biliyormusunuz?🌼
Tugce en_sevdiklerim2 Evet, azaltır. En tavsiye edilmeyen çay. Çünkü bir söktürücü. Ödemi attırma özelliği de var. Bu demektir ki bedeniniz su kaybedecek.