Merhaba kızlar 7 ay 20 günlük bebeğimin başına ısıtıcı düştü. Evimiz kaloriferli Allahın cezası kaloriferleri hala yapmadıkları için de evimiz soğuk. Bu sebeple ısıtıcı yakıyoruz. Neyse lavaboya gittim kızımı da yurutecine koydum. Allahtan ısıtıcı fişe takılı değildi. Nasıl yaptı ne oldu bilmiyorum ama lavabodan çıktım. Bi an ısıtıcıyı havada gördüm düşerken o an şoka girdim. Koştum ama yetişemedim kızımın kafasının arka kısmına vurdu. Bebeğim ağlamaya başladı aldım hemen kucağıma 1 dakika ağladı sustu. Su verdim baktım hafif bi şişkinlik var. Hemen acile götürdüm. Doktor eliyle kontrol etti sorular sordu Bi sorun gözükmüyor şimdilik takip et Bi farklılık olursa getir dedi. Evdeyiz Bi sorun olmadı kusma yada ağlama gözde kayma gibi ama benim ömrümden on yıl gitti. Başına böyle bisey gelen var mı? Bi de bebeğime dua eder misiniz inşallah bisey olmaz çok üzgünüm