Oğlum o aylardaydı daha öncesinde hep ayakta sallama ile uyudu diye öyle sallıyordum saatlerce uyumazdı artık ağlamaktan mahvolurdum bi gün yanıma koydum elini kaşıma götürdüm kaşımla oynadı ben onunki ile sakin bir şekilde pis pis dedim uyudu şuan 18 aylık öyle uyuyor hala ,denemekten zarar gelmez , bide ben Baybay damla kullandım bitkisel DR önerdi diş dönemi huysuzluğunda gerçekten böyle oluyorlar o yüzden ağrı hafifleten bişeyler de deneyin bunun yanında ,mesela tetagil kullanın çok etkili oldu oğlumda aklıma gelenler bunlar umarım fayda eder