MavininTonu Merhaba kızlar, aşırı derece panik atak ve aksiyetem var. Psikoloji doktorunda randevuma daha bir ay var maalesef. Eşim eczaneye gitti durumumu anlattı ve bu ilacı vermişler. Kullanıpta memnun kalan varmı?