Kumsal06limonluKek Kızlar 2 hafta önce sezaryan doğum yaptım doğumda bebek yukarıda olduğu için karnıma bastıklar bebek insin diye ama şuan acısı çöktü çok acıyor bastıkları yer sorum şu bu karın acısı nasıl geçer ne yapmam lazım bi akıl verin bana 😭