Benim bebeğim de kabizdi,kıpkırmızı olurdu ağlardı bende onunla birlikte ağlardım.masaj,sicak duş,karnını yağlama hepsini yapardim yine olmazdı.Oncelikle maması yapıyor olabilir hangi mamaya kullaniyorsunuz sonrasında ise mamasina bir çay kaşığı zeytinyağı koyun ki kakasini yumsatsin rahatça yapsin birde biogaia damlası var,bağırsak düzenleyici bize doktor onu vermişti sabah tok karnına onu kullanıyoruz,5 damla.Ve rahatça yapıyor ayrıca yapmadığı günlerde kakasini yaptığı kisma kulak çöpunun bir ucuna zeytinyağı sürüp makatina dairesel hareketler yapmıştım kenarlarına ve hemen sonra yapıyordu.bunlari mutlaka yapın inşallah düzelecek ve şuna inanın bu durumdan neler çektim.her gün agliodum.suan bunları yaptığım için o dairesel harekete bile gerek kalmıyor ve şuan günde 3 kere kaka yapıyor.cok çok geçmiş olsun