Mira- 1,5 yasinda ikisinj de kullanmadim hicbir besleyiciligi yok sadece tok tutsun diye verilen birsey. Gerek gormedim normal yemeklerden yaptim corbalarini daha koyu yaptim cok sivi yapmadim hic de ihtiyac duymadik icine de meyve vs ekleniyor puding gibi bebegi de tatliya alistiriyor gibi geliyor bana yine de tercih meselesi tabi.