Betl ya şöyle bizimki de 6 aylık maşaallah diyim, ek gıdayı baya iştahlı yiyor ama yedikten sonra hemen meme istiyor. Şu an temel besini anne sütü olduğu için çok normal ek gıdanın tamamen doyurmasını beklemeyin sizinki de daha küçük çünkü. Anne sütü almadığı için mama istiyor o da aynı mantıkla. Bence normal yaptığı.