Buradaki boy ve kiloyla söylenenler dışında birde boy ve kiloya doktor gibi yorum yapanlar beni öldürüyor. Bir hanımefendi bebeğinin kilosu çok mu diye sormuş doktoru sorun yok demiş ama başka bir hanımefendi yok sizin çocuğunuz obez demiş . Diğer bayan boyunu yazmamış çocuğa obez diyemezsiniz diyor . Boyu kaç olursa olsun çocuk normal değil demiş post sahibine . Teee Allam ya dedim prof sanki .