Benim bebeğim 3 aylik kirkindan once bir sefer disari ciktik sureyi biraz uzun tutmusuz bizi tum memlekete rezil etti nasil agliyor esim ve ben ne yapacagimizi sasirdik kosa kosa eve geldik resmn simdi savqsa gider gibi hazirlanip cikiyorum evden tam tekmil keyifli vakit geciriyoruz artik zaten hep uyuyor arabada acikinca kendi sutumu biberonla veriyorum altini pusette degistiriyorum zor ama zevkli iste