Bende doğduğundan beri mama veriyorum başlarda meme + mamayla devam ettim banada herkes mama verme yok kaşıkla ver memeyi bırakır diyolardi ama öyle olmadı memeyi bırakmadı sadece benim sütüm git gide azildi sonunda kesilince mecburen mama verdim. Tavsiyem sık sık emzir gerektiğinde mamada ver tabi.