Deletedmom_64 Yarın üçüzlerimin doğum günü ama içim buruk yaa babaları yanımızda olmadığı için kutlamaya yapmayı düşünmüyorum 1 ay sonra gelince yaparız dedi ama kendimi çok eksik hissettim