Songena19 Ndrg-12 ay bizimki de yeni yeni bıraktı ısırmayi bir anda 4dis gelmeye başlayınca çocuğum nerden acısını çıkaracağıni bilemedi😅
Fusunf Ndrg-12 ay aynen ya cekiyor bide gülüyor canım çok yanıyor benimde valla ben uyardım yanlış yaptığını söyledim 😁
Egegun Ndrg-12 ısırdığı zaman başını göğsünüze bastırın bırakıyor ısırmayı sonrasında da emzirmeyi bırakıp baska zaman deneyin
Wanderlust Ndrg-12 isirdiginda sert bir sekilde hayir diyip emzirmeyi sonlandirin ve bir sure vermeyin birkac kez yapinca birakicaktir. Asla bagirip ayy aman vs gibi tepki vermemeye calisin o zaman oyun sanip tekrar eder
Mom0008 Ndrg-12 tepki verdikçe yapmaya devam edecek bizimde öyleydi asla tepki vermedim sadece sesimi çıkarmadan memeyi kapattım ısırdığı an öyle öyle unuttu
Mom0008 Ndrg-12 haklısın ben meme mi öyle bir ısırdık dişleri geçmişti yinede bağırmadım bu sefer dahada yapacak diye düşün halimi biraz dişini sıkarsan daha yapmaz
Yagmur35 Ndrg-12 ısırdığında burnunu inceden sıkın acıtmadan bırakır bir süre sonra kızımda işe yaramıştı bu yaptığım
Yenianne96 Aynı dert bendede var 8 aylık 5 dişi var göğüs uçlarım yarıldı hep kanıyor ilk emzirirken bu kadar canım yanmamıştı berbat bi durumdayım şuan emzirmek zorundayım ama kanıyo resmen uçları ne yapıcam bende bilmiyorum