Bebisleriniz en çok hangi hareketi yapınca mest oluyosunuz?
Ben kızıma yemek yedirirken dudağının kenarında kaldığı zaman dili ile almaya çalışırken kendimden geçiyorum 🤣🤣
Alkış yaparken,emerken yandan yandan süzüp güldüğü zaman ,
Ve emeklemeye yeni yeni başladı pesimden paytak paytak emeklemesine cezboluyorum 😍🥰
Birileri özellikle ailem benim kucağımdan almak isterken geri bana sıkı sıkı sarılmasına bitiyorum 🤣🤣